Sunday, September 23, 2007

假期生活3

寫于2007年9月7日

I need to keep sad to continue my work…I still hav a lot of work to do…such as a lot of lyrics that are still not complete by me…I need to keep sad so that I can get some inspiration from it…if not,I think I can’t finished it in my whole life…
I hav already compose a few song…but they are still need to be confirm again so that I can guaranty that all my songs are with ‘high quality’…haha,but the songs will not come out in market de lahh…who wants my music?
But,I hav already change the genre of my music…so now,there’re not all are ‘sad’ but some are quite‘active’…I also try to write some unplug music…so I hope that there got some different in my music…but now,the music industry in Malaysia are seem not too ‘active’ and it is hard to have something new…who’s false? actually I’m quite angry with those who are not support ori… why they’re still want to buy ‘cetak rompakkan’ in case they said they will support the artist which they’re love him/her so much? Oh my god…how can they do like this? This is unfair for those who are using their whole life for music/film/drama etc…
UNFAIR!!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
嗯,今天已經是星期五了…這個星期我到底有沒有回吉隆坡呢?說實在的,我還沒有特定的答案,因為我爸說還有兩個星期就開學了,所以就叫我不用回KL做工了…呃…那我想回KL做工嗎?其實我是無所謂的啦!只是不做工的話待在家就會比較無聊而已…唉,最可惜的還不是我忘了把公共關系的那一本書帶回來…要是我記得把書帶回來的話或許就可以讓我解悶解悶了…
哈,大概還有兩個星期的時間第二學期就要開始了…真的很想直到第二學期有什么老師會教我們…希望我喜歡的那幾位老師還有繼續在第二學期里教我們啦!嗯,踏入了第二學期以后我一定得更加的努力才行!畢竟我去韓新是念書,學習而不是去玩的!我之前也發誓過,這個學期我的語音考試一定要考到80分或以上我才罷休…不然的話真的是很不服氣啊…
其實一丙班的同學會是怎樣的呢?之前在mamak遇見過的那一些似乎沒在我的心里留下什么好的印象…所以啊,一直以來我對他們的印象都不是很好的…只希望接下來的日子大家都能夠相處愉快啦!不然的話以后的日子恐怕大家都不會好過了…菩薩保佑…對了,還有請菩薩順便保佑我的房間不要這么快有人來住啊…拜拖啦…我真的很不希望有人和我同房的…畢竟一個人睡的話會比較自由…就算我半夜起來讀書也不會打擾到其他人…嘿,我有一個‘壞’習慣就是喜歡趕功課趕到凌晨兩三點然后早上四五點(最遲六點多)就爬起來K書的了…哈,要是誰受得了我的話那人肯定是有很高的修行的了!再不然她就是我的同類了…可是,有些時候我就會‘異常’的早睡(大概是晚上九點多)…不過好處就是我開着燈睡也沒有問題的…可是我卻絕對不能夠容忍在我睡覺的時候有人在房間里走動或什么的…哈哈,所以和我同房并不是一件好事來的…哈…其實我真的是很希望院方可以批準我一個人租完整間房間的(喂,大佬,我住的是尾房已經夠小的啦!干嘛還要找人來跟我擠啊?)…要是可以的話真的是好極了…菩薩保佑…阿彌陀佛…

No comments: